Wednesday, August 27, 2008

jahatnYe HAckers itu !!!

Nasib mmg malang bg diri aku, dhla knonnye nk completekan website,tetibe kene hack....dan org yang hack tu adalah warga indonesia, dorang da xde keje gaknye nk hack kiteorg punye website,:cry:, bos aku pon bengang gak...aku rilek2 jer..kui3....ekceli, website yang kene hack adalah website yang develop gune Joomla yang version 1.5.6 kebawah....huuhuhuhu....so bos aku ambil langkah upgrade dulu...seb baik my bos mmg bijak bab programming, aku tabik spring, toing toing....kat die...

lama gak xupdate kat blog nih, sejak knvo aritu, semalam mc, sebab aku demam+batuk+cecema.....huhuhuhu.....perkara paling mengharukan, my hubby sggup dtg, sebab gf die yang ngengada nih demam....terharunye, thanks dear....paling best dapat Special Gift from him...nnti aku add pic yerk..hik3...luv u bucuk...xsangka sgt....:kiss:

perkara paling best adalah aku dapat notebook baru...yeyeh, setahun aku tggu, akhirnya aku dapat...syok xterkire hati ini.....:pompom:senang skit nk wat programming kat umah...

0 comments: