Monday, January 12, 2009

Hari yang memenatkan...

Hari untuk aku yang memenatkan, student praktikal nih da ade, maka, bertambah lagi keje aku nk jar diorang....buhsan..asek keje ajar org jer, dhla dgn beban keje lain, Nk hapdate CV org everyday, teruk tol... Dgn masalah network,mana nk repair lagi, nk wat laporan lagi....kdg2 rasa waktu keje nih xcukup, tapi apakan daya, kudrat ku sikit jer.....

Hari ni mmg xhappy...Nape???ntahla....mmg xhepi pon...biar je simpan dalam hati...Mungkin penat, pening, sejak due menjak nih, penyakit terlalu lemah dtg balik...xtawla...nnti2 aku jumpe doktor...mungkin aku kurang vitamin...agaknye...

Haritu balik kmpung, smpai homesick aku dibuatnye, tule, padan muke...rindu sgt kt mak abah...nape tah...aku rindu sgt pada dorang...so balik kmpung...mak ok jer, tapi abah makin teruk kakinye....mcm mana nk bntu??abah sndiri xmau masuk hospital...die tahan jer sakit die...kadang2 aku tgk die seksa nk jalan....mmg rasa nk ngis...tapi abah kuat orgnye....

0 comments: