Thursday, April 16, 2009

Talam dua muka.

Apa tu talam dua muka???owh....Talam dua muke tuh seperti yang ada disekeliling aku lerw.....
Nymapah ar org mcm tuh...xleh ke jujur depan org lain, dan ckp belakang dgn org lain...
Xdapat ape pon....dapat DOSA je taw x....

Hina agaknye menjadi org yang jujur...siap buat muka xsuke...Xsedar ke diri da tue...patutnye tjukla perangai da attitude yang baik kepada org mude....bukan nk membenci org...Aku xfaham org mcm nih...Apa aku taw, bile org baik cube menjadi baik sering kali akan ade dugaan dan ujian....dan aku rasa ini bukan perasaan aku, masalahnya siap kutuk aku depan aku....Dan org yang kutuk aku tuh org yang talam dua muka....Xgune wat baik dgn org mcm nih....

Aku xrasa geram sgt pasal pekara nih, cume aku nk luahkan rasa xpuas hati tuh...Dunia ini akan sepi tanpa orang mcm korang...dun worry....itz a life.....and experience for me....mungkin ade yang lebih teruk............tp aku xde sakitkan hati korang....aku xpenah kutuk korang ke ape....tapi walaupun mcm tuh, jgn ingat korang xkan terkene, Allah tu maha adil.....

0 comments: