Saturday, August 22, 2009

Bulan Ramadhan yang penuh mulia

Harini merupakan hari pertama berpuasa, ekeceli i'm not really like to having a fasting day at jb...im really homesick..hahaha.....wpun dekat je..tpi yerla..duit mengalir mcm air...Since last week da balik, so minggu nih rasa mcm nk rest saje..Abah pon da selamat operate kaki, tpi right leg dulu, n then after a few month baru sebelah kaki la plak...Syukur abah kuat semangat orgnye, wpun mula2 die mengeluh mcm2, tpi die berjaya lalui kesakitan...FIsrt day opeeration aku xdapat balik, so kak lin and adek bed uruskan everything, oh aku terhutang budi sama kalian..Semoga Allah membalas jasa baik adik beradikku...

Well.aku rasa derita sikit la pose kt jb nih...hua3....aku rasa, biasala anak emak n abah.....manja, oleh itu aku rasa ingin bebuka bersama family ku dikampung..ooooo tidak...mak i masak sedap......giler la....baru pose sehari...yang jadi mangsa sapa lagi...Mr. K, fiance kesayangan..yang kene dgr keluhan dan rintihan ngengada aku nih..kui3...

jap gi da nk startmasak bebuka..harini masak mee bndung n wat pengat pisang.....k..bye2...nnti i upload pic bebuka i....xsabarnye...

0 comments: