Wednesday, November 12, 2008

windu kat kawan2 skolahku dulu

windunye kat kwan2 skolahku dulu2...emmm, bilela nk gathering ngan korang yer, sblom aku mnjadi seorang ibu or isteri nih :17:...huhuhu. becerite ttg rakan skolahku, aku mmg ramai geng since skolah rendah....tapi yang setia dgn aku since skolah rendah cik mun aka azi n sarah....tapi sarah da kawin.tapi ramai jugek kawan baik aku masa skolah rendah, sal, payah, kak zalifah, sarah, abit....owh becerite pasal abit, kiteorang xjadi kawan baik lepas abis drjah 6 , die kecik ati kat membe aku yang sorang nih, tula, ko xbg die masuk berlakon, kan die da majuk. mungkin die nk glemer,:11: tapi xdapat berlakon masa persembahan akhir, die kecik ati, maka die majuk..Well abit, sowi ar pasal dolu2...xbaik ar ko majuk...kiteorg xsengaja...


time sekolah menengah plak, ramai geng2 jugak, zana, erin,rohila, dorang geng dari form 1 smpi form 3....masa form 4 smpai form 5 plak, aku diberi gelaran usu, :52: sebab aku paling muda....tapi geng yang nih pelik skit, sebab wujud sekor mamat...yang nk jadi posmen cecitenya, pastu dahla citer2 nk jadi posmen, ade ke patot nk pegi pasar pt sulong pakai kot. sungguh xsedar diri, sila lempang diri sndiri :bofu_47:...mamt nih paling byk skandal, smpai aku terlibat didalm skandal yang aku xtaw menahu lngsung..hampeh tol...nasib baik xde adegan tarik2 rambut :7:...sungguh memalukan....lau hensem xpe...hehehe, syarol, jgn mara erk....ok stop citer pasal mamat snegal nih, nk citer pasal lagi 3 org kakak yang xmcam kakak. mengarut, dahla kalau gadow,tarik2 tudung, pijak2 kasut, gaduh pasal bf yang dorang reka...ntah hape2....tapi aku paling baik...hahahhahaha:23:.....sebab aku nih jarang nk betekak dgn org, sebab tu org sayang kat aku...keh3...welll siti, huda, zana, aku windu kat korang....nnti jumpe 30 hb k, dirumah aku...aku banje korang mkan...hik3

0 comments: