Tuesday, February 3, 2009

when life something goes wrong

sebulan sekali aku mesti rasa begini, sume serbe rasa xkene....tapi mmg xberapa happy, baru lepas kene saman, kene settlekan kt jpj, mule2 aku xberpaa suke pada pengurusan jpj, tapi lepastu aku mule rasa its ok....

Aku rasa aku agak keterlaluan skrang...mungkin aku kene jadi lebih sabar, tapi mungkin nih dugaan hidup, aku cume hamba Nya yang lemah, jadi xbuleh putus asa, dan kdang kala kite kene redha atas apa yang berlaku....

Sometimes aku buleh jadi cool, tapi sometimes aku xbuleh, aku jadi manusia yang tersangat sedih....tapi nape???nape aku kene lalui sume perkara nih.....rasa nk behenti keje je kdg2...tapi mungkin ade org lebih susah dari aku....everyday ade je masalah yang xsetel, smpai aku xtaw yang mana 1 aku kene setelkan....nk ngadu pon xtaw kt sapa, nk complain pon xtaw nk complain kt sapa, btol ke aku pengecut????bodoh???

0 comments: