Thursday, July 24, 2008

Futsal....

Last week, kak D ada tanya aku, nk join men futsal x???so aku pon mcm nk men juga ar rasa.....nk kuar peluh, yela...aku da makin gumuk, xpenah kuar peluh...lau dulu kt kmpung lehla kuar kmpung sebab leh pegi kebun, kat sini da xda da...lebey2 aku pemalas...So aku pon pegila nk menjenguk training futsal yang diadakan kat Kolej 9....Yang aku xsuke, bile wat kat depan kafe k9 tu,,,sume org tgk..

Training yang dilakukan adalah, cara menendang bola, well, seb baik aku xkaki bangku, so agak boleh aku sepak bola tuh...lepastu die ajarla skit how to attack n how to defend....emmmm ekceli agak bagus utk kuarkan peluh, tapi xbagos utk tournament, lebey2 lagi org tu aku....mmg kalah terukla team tuh.

Training tu mula kol 9 abes kol 11, aku pegi ngan kak yana n Kak D, tapi aku n kak d je yang berlatih, kak yana saje dtg tgk.

Tapi sesungguhnya bermain futsal pada waktu malam dan esoknye hari keje, adalah perkara paling xbest, nk bangun pagi, punyela sakit2 badan aku.....Oh tidak, aku xkan main lagi, sungguh bisa n sengal2 badanku.....

0 comments: