Wednesday, July 2, 2008

pc ku yang problem

malang apetah yang terjadi, apabila pc diopisku yang amata kusayangi ini mengalami masalah teknikal, dimana OS ubuntu , telah damaged, dan akhirnya kenele aku format keseluruhan hasrdik....seb baik data2 berjaya diselamatkan...dah 3hari aku dok sebok mengerjakan pc ku ini...Alhamdulillah, aku burjaya....huhuhuhu...

Lepasnih aku kene hafal step utk gune ubuntu n windows nih...kepada sesapa yang berminat..bulehla email, atau col jer....sebenarnya xsusah....version ubuntu yang terbaru agak best juge..emmm...graphic die pon menarik....

harini, aku kene isi e-learning, yg sangat memeningkan.....let me story the step by step of key in the data at e-learning

1. kene semak setiap course outline, samada minggu tu sama atau x
2. upload course outline
3. link to the mission and vision
4. byk lagi.....malas plak nk taip

0 comments: