Monday, July 28, 2008

Hari Jalan2 Sedunia

Hari Sabtu lepas, aku xlek kmpung, so amik peluang jalan2 bersama my bucuk, huhuhu...well, mmg seronot giler, sebab kiteorg spent masa bersama dari seawal pagi hinggalah waktu malam..Tentatif program kami adalah :

10.30 pagi

bertolak dari utm sebab aku tido bilik sue, hihihi

11.15 pagi

kiteorg pegi ke Hutan Bandar utk sarapan, menu aku, char mee, my hubby mkn mee koloh,ni idea adik akula, si bedot..yang kata sedap mkn menu tuh, tapi mmg sedap..so sesapa yang nk try bolehla try.

12.15 tghri

adik aku kata pesta flora xde pon lagi, so we decided to go MITM, yang mmg xbesh...niat dihati just survey, but we get free penginapan kat Teluk Kemang...sesungguhnya MITM tu mmg xbesh..

3.00 ptg

Terus ke Plaza Kotaraya utk Solat Zohor kat masjid kat ctu, after dat jalan2 lagi, cuci mata, ingat nk beli hamper utk baby kwn aku, tapi kat ctu xbesh..kiteorg terus solat asar dan pastu kuar dari plaza kotaraya.

5.30 ptg

Akak aku col , die nk ajak kiteorg mkn seafood, yuhoooooooooo. Kiteorang menyinggah ke pesta Flora at danga Bay...seronotnye tgk bunga...tapi pastu aku lapar sgt, so sggah tapau Stimboat, nyum2

7.30 ptg

Hubbyku singgah solat dan kiteorg terus ke umah akak aku

8.05 mlm

Harizuk menunggu kedatangan uncle khairul n mak ijah

9.00 mlm

Smpai kat tempat Seafood, n order menu yang besh, Kiteorang order, ikan pari baker aka smbal, ikan jenahak steam, kerang bakar, sotong tepung, baby kalian ikan masin, n tomyam…nyum3 mkn dengan lahapnye…huk3

10.30 mlm

Balik ke umah, huhuhu mengntoknye…….


Tengkiyu my bucuk sebab bawak jalan2....

Salah satu Pameran bunga yang ada...tapi nih dri mana ntah

0 comments: